Gick upp, åt frukost. Gick och la mig igen och vaknade... nu? Post-uppsats-stressen har slagit till. Känner mig jättesjuk och sömnig som en bebis.
MEN. Fantastisk grej. Igår drack jag öl med en irländsk kille som inte äger ett enda par mjukisbyxor. Förstår ni hur fascinerande detta är? Förstår ni hur bitter jag är över att jag inte pratat med honom tidigare?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?