onsdag 5 december 2012

kvällen är inställd

Fick precis ett mejl från Amnesty Uppsala (oklart varför jag står kvar på deras mejllista) med rubriken "VIKTIGT! Kvällen är inställd".

Bara så ni vet. Ifall ni hade nåt planerat för ikväll så får ni tänka om för det blir tydligen ingen kväll ikväll.

1 kommentar:

  1. Här hemma är så gott som allt inställt ikväll, tåg, bussar och t o m Arlanda har stängt för snöovädret så jag förstår om de måste ställa in!

    ska ta bild imorgon och mejla så ni får se hur eländet ser ut!
    puss, puss Mamma Muuuu

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?