Två dygns uppsatsstress är nu över. Har lämnat in två uppsatser. Sammanlagt cirkus 6000 ord. 6000 ord komplett svammel.
Fick dessutom reda på i absolut sista minuten att en av uppsatserna skulle lämnas in online OCH i pappersform. Rusade ner till campus i pyjamaströja och hann precis lämna in eländet i tid.
Nu ska jag kura ihop mig i en liten hög på min säng och ligga kvar där tills imorgon bitti.
Så himla skönt att lämna inlämningar bakom sig, heja heja! =D och sov gott ^^
SvaraRaderaNSD