torsdag 13 december 2012

vt 13

Det blir tydligen Lund i vår. Ungefär halva jag är jättejättepepp på södra Sverige, gulliga kullerstensgator och framför allt att ha Lillasyster och annat fint folk nära igen.

Andra halvan av mig vill kedja fast mig i närmaste träd (eller bardisk) och stanna här ett och ett halvt år till. Gärna ännu längre.

Så... Peppen. Och deppen? Varför måste livet krångla till sig så mycket hela tiden.

2 kommentarer:

  1. Iiih spännande (och trist)
    <3
    NSD

    SvaraRadera
  2. alltså det finns ju träd i skåne också. framförallt bardiskar. båda går i alla fall att klätta i/på

    /benjamin

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?