Ibland måste man prioritera. Och då kan det råka bli så att man prioriterar att roligt exakt hela tiden med sina vänner istället för att plugga. Det får vara så.
Vad jag försöker säga är att jag haft ännu en mycket mycket bra helg. Synd bara att jag hade en viktig uppsatsdeadline idag och en till imorgon. Var uppe till sju imorse med en tapper fellow swede och pluggade järnet.
Lätt bisarrt att mina roomies gick upp innan vi hunnit gå och lägga oss. Känns bättre ikväll, då jag hänger hemma hos ett gäng unga herrar vars dygnrytm är lite mer som min. Dvs uppfuckad. Men jag klagar ej. Har blivit bjuden på hemlagade köttbullar med potatismos och lingonsylt (!!!) och det ryktas att det blir både Solsidan och Mysteriet på Greveholm senare ikväll*.
*med risk för att stejta the obvious: majoriteten av deras hushåll består av svenskar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Vad har du på hjärtat?