söndag 16 december 2012

femtielfte kärleksförklaringen till mamma och pappa liljeqvist

Jag (och Lillasyster) har verkligen världens bästa föräldrar. Hur många gånger jag än ändrar mig hit och dit och hur mycket livet än åbäkar sig så finns de alltid där och stöttar till 200 %. Mamma och pappa, ni är bäst. Så är det bara.

1 kommentar:

  1. Lilla humla, vi stöttar dig all the way, alltid, alltid, ALLTID!! Puss, puss Mamma Muuuuu

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?