tisdag 11 december 2012

ett litet hej

Jag lever. Men jag skriver uppsats efter uppsats. Och tittar på julkalendern och fikar på Scholars och försöker att inte tänka på att jag åker hem väldigt snart. Nå. Har ej tid att vara sentimental. Är kontaktbar igen efter sista deadlinen på torsdag.


PS. bilden (som är fantastisk, hoppas du förstår det) är härifrån: http://www.sublackwell.co.uk/portfolio-book-cut-sculpture/

1 kommentar:

  1. Underbar bild! Har sparat länken för de bilderna vill jag titta på många gånger. Puss puss och lycka till med uppsatserna. Det kommer att gå jättebra :o) Puss från din Mamma Muuuuuuu

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?