En tenta avklarad, ännu en imorgon och sen är det jullov. Det känns fantastiskt och sorgligt och stressigt i en enda röra. Känner lite för att skratta hysteriskt, storgråta och skriva tusen att-göra-listor samtidigt.
Men det har jag inte tid med för jag ska tentaplugga, packa och krama folk hejdå. Imorgon åker vi till Dublin för att handla julklappar och dricka öl och nästa gång jag skriver här är jag hemma igen. Jisses. Fantastiskt och sorgligt och stressigt som sagt.
Tack till alla er som stått ut med mina (och Lillasysters) märkliga blogginlägg i ett och ett halvt års tid. På återseende.
Det har varit underbara blogginlägg :)
SvaraRaderaNSD