torsdag 28 juni 2012

i väntan på sommaren som inte riktigt vill

Jobbar lite, pluggar lite. Kramar om vänner jag inte sett på tusen år. Surar över det eviga regnandet. Föräter mig på vattenmelon. Sträckläser bok efter bok medan Tassaliten sover middag i ett myrbo.

/H

2 kommentarer:

  1. Ett myrbo? Fy vad stickigt!
    Kan man någonsin äta för mycket vattenmelon?

    SvaraRadera

Vad har du på hjärtat?