Ägde dagens (och terminens sista!) hemtenta (ja jag har betygsbevis på det). Pappa har köpt hem vattenmelon, studenterna behövde inte regna bort och E är på ingång.
Helgen var rätt så bra den med, argheten i det arga inlägget höll inte i sig så värst länge. En kvart eller så.
/H
Klart du ägde den. Bäst till och med!
SvaraRadera