tisdag 5 juni 2012

wo-fucking-ho

Ägde dagens (och terminens sista!) hemtenta (ja jag har betygsbevis på det). Pappa har köpt hem vattenmelon, studenterna behövde inte regna bort och E är på ingång.

Helgen var rätt så bra den med, argheten i det arga inlägget höll inte i sig så värst länge. En kvart eller så.

/H

1 kommentar:

Vad har du på hjärtat?