Fick ordning på min deklaration idag på Skatteverkets kontor men gick ändå därifrån med dåligt samvete eftersom jag råkade stjäla en penna.
Sen fick jag fina smycken efter fina mormor och krånglade med boende inför hösten. Hela campus är tydligen redan uppbokat och ingen brydde sig om att meddela mig! Fast de skulle höra av sig i god tid osv.
Skrev ett argt mejl om boendekrånglet till kavaljeren som genast svarade "I'll sort it, don't worry I'll make a few phone calls" i bästa mafiosostil. Saknar min (ytterst okriminella) mafiosokavaljer mer än nånsin.
/H
Tur att det finns mafiosokavaljerer!
SvaraRaderaAck, du är alltför samvetsgrann. En pennstöld kan de ha efter att ha varit helt deklarationsoklara!
SvaraRadera