söndag 3 juni 2012

sunday secrets


Förstår inte folk som inte gillar söndagar. De måste missat postsecret? De måste också missat att idag var sista dagen på Ilon Wikland-utställningen på Bror Hjorths.

Å andra sidan. Folk som inte gillar söndagar kanske har ledsnat på regniga morgonpromenader och vänner som glömt bort hur man beter sig som vänner. Förut var det så roligt att komma hem. Åh är du tillbaka! Strålades det och det kramades och gjordes besvikna miner när jag sa att det är bara tillfälligt.

Annat är det denna gången. Telefonen är plågsamt tystlåten och regnet öser ned helt fräckt, dag efter dag. Bara tre månader till då!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad har du på hjärtat?